;

Mo$qUiTo

Reggelt/Delet/Estét/ki hol jár a napban..

Itt a beígért összehasonlítós cikk..Ma szintén egy igen vitatott kérdést veszek górcső alá. Melyik Killstreak Reward a jobb? az AC130, vagy a Chopper Gunner[ergo AH64 Apache/Mi28 Havoc]?

-Mind a kettőért 11 killt kell elérnünk halál nélkül, [10 ha a hardline perk* be van állítva] így ebben nincs különbség.

-A pálya fölött töltött időtartamban viszont már van. Bár az AC130 egyből a pálya felett startol, míg a choppernek be kell érnie a pályára, előbbi csak 45mp időt hagy számunkra az írtásra, míg a chopper több mint egy percet.

-Tűzerő: A chopper egyetlen gépágyúval van felszerelve, mely körülbelül 2 méteres körben fejti ki hatását, míg az AC130-on van egy 25mm-es gattling rendszerű gépágyú, egy 40mm-es Bofors gránátvető, és egy 105mm-es tarack. Utóbbi körülbelül 20-30 méteres körben mindenkit elpusztít. De van egy lényeges különbség. A Chopper lőszerellátmánya végtelen, míg a csatarepülőét mindig újra kell tölteni. Ez a 40mm-es gránátvetőnél a legzavaróbb, mivel 6 lövésenként újra kell tölteni..Ezen felül az AC130-al nehezebb jól célzott lövést leadni [különösen a 25mm-essel] mivel a gép magasan repül, így beletelik egy kis időbe, amíge a lövedékek leérnek.

-Az AC130 egyik legnagyobb pozitívuma, hogy nagyon nehéz lelőni. 3 egységnyi elterelő fákláyval rendelkezik, amikkel ugyancsak sok rakétát eltértíhet. Ezen felül igen kicsi célpont. Ezzel szemben a choppert elég könyű lelőni, mivel csak egy adag fáklyája van, és kb. 10-15 méteres magasságig is leereszkedik.

Tehát. Szerintem a chopper jobb az AC130-nál, mert lőszere végtelenített, így a folyamatosan ugyanoda spawnoló ellenséges csapatot pár másodperc alatt ledarálhatjuk. Ezen kívül könnyebb kezelni, és hosszabb ideig marad a pálya felett. Az AC130 se rossz, viszont egyszer sem volt annyi killem ezzel, mint a chopperrel. Elsősorban azért nem csípem annyira, mert rövid idejig használhatjuk, és mert állandóan tölteni kell a fegyverzetét.

Várom a kommenteket! :D

__________________________________________________________________________________________________

*Hardline-al főz kávét. Webfordítás POWA!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://anomaly.blog.hu/api/trackback/id/tr692255223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bravo0 2010.09.11. 11:49:38

nekem az ac-130 as jobban teccik ;)

Benar 2010.11.27. 16:29:25

Hűűűűűűűűű!!!Jó cikk,és én is egyet értek.Én az AC-130-at utálom.Szerintem nagyon sz*r.Én alig 2-4 embert tudtam lelőni vele de ez az én bajomXD És egyb a AC130-ast nekem ugyanojan könnyű lelőni,mint a choper gunnert,mert kétszer nekiövök stingerrel,és kész.De sztem nagyon jó cikk lett!Grat!
süti beállítások módosítása