Miért rossz az MW2? (9)
2010.08.28. 21:40
Mo$qUiTo és Denny
Üdvözletünk!
Igen, tudjuk, hogy egy pár hete még áradoztunk a Modern Warfare 2 multijáról..De valójában, már 10 napja nem játszottunk vele, mert rájöttünk, hogy egy kultúrálatlan összevisszaság az egész MP..Így összefoglaltuk néhány pontba, miért is untuk meg teljesen a játékot.
1.: Az IWnet: Már korábban is említettük, hogy ez a rendszer egy kalap szarral egyenlő. [igen a bejegyzésben nem lesz cnezúra] Miért? A borzalmas ping miatt elsősorban, ami miatt, ha egy kicsit többen, ergo kb. 70 000-nél többen játszanak online, akkor minden lobbyban host-lag van, ami elviselhetetlen. Aztán ugye ez a csodás platform allergiás a nagyobb partykra, így egy olyan 5-6 személyes társasággal már művészet egy lobbyra felcsatlakozni. Vagy ledobja a fél lobbyt, vagy külön lobbyba adja be a játékosokat, etc. etc.. Szóval..Ez egy anomália.. Pont.
2.: A Steam: Igen, a csodás Steam. Eme rendszerrel nekünk sokáig semmi bajunk nem volt..Ugye mi ezen keresztül beszéltünk egymással voice chat-en, [azért, mert skype-unk nincs, a TS-em meg elbaszódott] és semmi baj nem volt vele..Aztán az utóbbi időkben rászokott arra, hogy megnémul, és hiába ordít az egyik a mikrofonba, a msáik ne hallja..Ilenykor, annak akinek néma, restartolnia kell az egészet. Aztán a csodás Anti-Cheat rendszer. Elvileg a Steam arra lenne, hogy lebannolja a hackereket, ám ezt még semmilyen véletlen ellenére sen csinálja meg..Az ingyenes hétvégéken, sok alacsony rangú, törtes gyereknek az az első, hogy leszed egy 10th prestige, lvl70-es hacket, majd a wh-t, és az aimbot-ot, had szívjon a többi player..És ennek nincs semmi következménye..Már odáig fajult, hogy hackelt lobbyk, és ehhez hasonló finomságok vannak a PC-s verzión.
3.: A spawn system: Nah, hát ez az MW2-ben egy külön fogalom..Annyira elcsezték, hogy az már törvénybe ütközik..Egy kisebb mapon, [pl. Scrapyard] gyakori esemény, hogy a lelőtt ellenfél 5 másodperc után ismét ott van a seggedben egy shotgunnal ,és vígan lelő..Vagy Domintaionben az igazi apokalipszis az, ha elfoglaljuk az A-t, és a B-t, vagy a B-t, és a C-t, így az ellenfél folyton ugyanoda spawnol, és csak le kell őket darálni..Most ha ez veled történik meg? Mondanom se kell.Borzalmas..
4.: Bunkó player-társadalom: Jó..Tudjuk, hogy ezt most panaszkodásnak fogjátok venni, de egyszerűen borzalom, milyen idegesítő játékosok vannak MW2-n..Pl. egy híres lowkodási módszer: One Man Army, Danger Close, Ninja, és egy gl-es gépkarabély..Fogja kilövi a két gl-t, one man army, visszavált ugyanarra a class-ra, és gl-zik megint..És így szivatja a többi játékost. Egyébként a gl [gránátvető, NooBTuBe] használta már, már általános az MW2-ben, mivel nincsnek adminok , akik az ilyen fegyókat letiltanák a szerverekről..Ugye CoD4-en, jobb körökben, nincs olyan, hogy NooBTuBer társadalom. Aztán a Nuke-Boosterek, akik elmennek a pálya egy rejtett zugához, és ott az egyik lerak egy Tactical Insertion-t, a másik meg megöli 25-ször, és így nukeolnak..No Comment..
5.: A random map-rendszer: Ezt is eléggé elbaszták..Van olyan, sőt legtöbbször így van, hogy úgy kb. 3-4 mapot nyomat egész nap, és van olyan, hogy egy pályán nem is mész akár egy hétig is..Például, legutóbb amikor játszottam, megjegyeztem, tizenkéstszer (!) mentem az Afghan nevű mapon..Már a könyökömön jött ki..
Szóval, mi emiatt teljesen, 101%-oan meguntuk a játékot..De azért én az elemzéseben még be fogom mutatni nektek. Így, most én visszaszoktam a CoD4-re, illetve elkedztem S.T.A.L.K.E.R.-ezni, Denny, SA:MP-ozik, és CoD2-zik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek